lørdag 2. juni 2012

Skål!



Jeg har vært på kjøkkenet 
i stort sett hele dag
Faktisk siden halv syv!

Noe som har resultert i mye søl!
Jeg er litt som "kokken" her
{fra favoritt filmen Bridget Jones Diary}

Mange timer med bakst, glasur,
 kremer og ja, jeg vet ikke hva...
(hvor mange sjokolader har jeg smeltet? Åtte?)

Men en ting vet jeg: Cake Pops er ikke noe som går fort unna!
De tok mange timer....men de ble veldig gode da (iflg barna)


Og jeg har bakt mine aller første
 C u p c a k e s !




 Nå skal vinglasset fylles og
siste rest av kvelden nytes....


God kveld!


9 kommentarer:

  1. Ja nå fortjener du hvile.....jammen mer slitsomt med selskap enn en tror på forhånd.

    SvarSlett
  2. Syns du er flink jeg!!! jeg vet hvor fælt og vanskelig alt på kjøkkenet kan være, men du så moro også da (pust og pes!!!) *ler*

    Jeg håper kakepopsene dine smaker og cupkakene også! Kos deg og skål tilbake fra mitt vinglass her nå :)
    Her skal vi kose oss med pasta og rødvin nå straks, og hjemmelaget dessert (den skal jeg blogge om i morgen!)
    :)

    SvarSlett
  3. Så flink du er! Sikker på at de smakte heøt fortreffelig :)) Gratulerer så mye med nydelig 4-åring. Nå er det bare en måned til lille gullet vårt blir 4 år også, wæææ.... :) Tusen takk for alle hyggelige kommentarer inne hos meg. Det settes stor pris på :) Nyt kvelden. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med 4åringen litt på etterskudd!!
    Så fine cupcakes du har laget!!
    Godt å få tips om at canepops tar lang tid, for det har jeg nemlig ikke laget før.
    Håper du fikk kost deg og slappet av i går kveld!!;)
    Stor klem fra størstepia

    SvarSlett
  5. Gratulerer med cupcakes-debuten. BJ er morsom, for ikke å glemme han Colin Firth, han får jeg lyst til å slå armene rundt og knuge, he he.

    SvarSlett
  6. ...og det store spørsmålet:
    Var de så gode som de så ut til??

    Hørtes ikke lett ut.....ukjent terreng for meg dette her:)

    SvarSlett
  7. Tusen takk alle sammen! =]

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...