onsdag 20. juni 2012

Sommerferie




Ja, da har skolebarna våre gått ut i sommerferie!
Eldstemann er ferdig med ungdomsskolen, og nå
venter videregående skole til høsten - spennende-

Yngstejenta er ferdig med barneskolen og
begynner på sitt første år på ungdomsskolen til høsten
der eldstejenta skal begynne på sitt andre år

Smågutta begynner i 4 klasse og minstemann
skal fortsette i barnehagen, men mulig jeg reduserer
plassen hans noe..

Minstemann var til 4 års kontroll i dag
Men det var ikke helt dagen for den slags
Så vi får håpe det går bedre når vi skal
tilbake til høsten... 



Her fra gårsdagens avslutning for 3 klassen på stranden


Ellers har jeg i dag gledet meg over
høst og vinter katalogen fra Green Gate
(da spesielt julesidene...kremt)


Vel, du får ha en fin onsdag!



Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

5 kommentarer:

  1. Vi måtte også konte 4-årskontrollen.
    Og snart er det skoleslutt og bare SFO og ferie før vi har 2.klassing til høsten... hvor blir tiden av...?

    SvarSlett
  2. Tenaringen min har siste eksamen og er ferdig med 5th form her borte idag. Han begynner pa 6th form til hosten og har da to ar igjen for han skal pa UNIVERSITETET!!!!! Herremin.... hvor er det blitt av tiden...?
    Kos dere i sommer alle sammen og lad opp til hostens utfordringer. DET virker nok leeeenge til enda :-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med store og små unger og videregående og ungdomsskole og alt :) Herlig!!!

    Og jeg ryddet i bladkurven min og fant en Gant katalog, der var det jammen meg jul der også... hm...

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh, herlig...
      Jeg tar vare på ALLE juleblad! =]

      Slett
  4. Tusen takk!
    Ja, tiden flyr avsted =]

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...