søndag 22. juli 2012

22 Juli




22 Juli 2011


Jeg tok toget inn til byen for å møte min søster
Vi var på shoppping, var ute å spiste, gikk på cafe 
og hadde det riktig så koselig


Min søster prøvde sommerens hatter på H&M

Jeg tenkte å blogge om de glutenfrie kakene
som selges på cafe'ene da jeg kom hjem

Har lenge undret meg på hvorfor de alltid smaker så ille!?
Hvorfor kan de ikke bake noe som smaker godt?
Det gjør jo jeg hele tiden!

Men de smaker vel kanskje så ille
pga at de også er uten både egg og melk
Kanskje uten sukker også?
Slik at de har noe å tilby alle???



Bomben i regjeringskvartalet smalt i det jeg satt på toget hjem
Nyheten spredte seg på hver seteread og jeg kjente 
med hele kroppen at noe var alvorlig galt 

Vel hjemme viste NRK forferdelige bilder fra Oslo
og det ble bare verre og verre utover kvelden og helgen 

De glutenfrie forferdelige kakene ble ikke lenger viktige å blogge om


Ett år er gått siden det ufattelige skjedde

Vi vil aldri aldri glemme







3 kommentarer:

  1. Nei, alt forandret seg den 22. juli.
    I dag er det en sterk påminnelse om det.

    SvarSlett
  2. en sterk dag var det..

    håper søstern din kjøpte hatten...den kledde hun.:)

    skjønner "problmet" med at de kakene ikke smaker...Men det skal
    jo litt til å målbinde deg og dine kaker også da.:))

    fortsatt god sommer..)

    KLem

    SvarSlett
  3. Ja, det var en sterk dag, med mye følelser
    og minner som dukket opp igjen ღ

    Koselig dag du har hatt med din søster ღ
    Har mange slike dager med min søster jeg
    også - er så heldig å ha henne nært...
    Tusen takk for koselig kommentar inne hos
    meg - og ja formen er bedre i dag :))
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld og uke :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...