tirsdag 31. juli 2012

Ja, så var vi plutselig her igjen..




Ja, så var vi plutselig her igjen..
Siste dagen i slutten av en måned
-månedene bare flyr avsted-

Siste dagen i Juli! 

Sommermåneden Juli...
Men hvor ble det av sommeren? 

Jeg kjenner jeg er glad vi har fått oppleve
sommer andre steder i Europa i år!

I dag har jeg sendt avgårde
eldstejenta (14) til Lugubria..
Unnskyld, Bulgaria.
Sammen med min storesøster og nevø


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 


Tenk at vi i morgen allerede skriver August!?!
Enda så glad jeg er i høsten så skriker det inni meg kjenner jeg...
Kan vi ikke bare spole tilbake til 20 juni? 


Noen glimt fra Juli 



Da er det vel bare å ønske August velkommen da?
Enten man vil eller ikke... =]


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 



7 kommentarer:

  1. Ja, enig med deg - skulle ha skrudd
    tiden tibake, syns høsten kommer så
    alt for fort!
    - håper bare så inderlig at august
    blir en kjempeflott måned :) Fine
    bilder du har satt sammen her :)
    Ønsker deg en fin, fin kveld videre
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Jeg stiller som frivillig på å bli med å dra tidsspolen.... Hjelpe meg som sommeren har flydd avgårde og vi har hatt godt sommervær til og med. I alle fall sett med våre øyne, men de fastboende her klager.

    SvarSlett
  3. Enig med deg... la oss spole tilbake til starten av ferien. Jeg begynner på jobb igjen i morgen og kjenner definitivt at jeg skulle hatt en måned ferie til!!! Hvor ble sommeren av i år? Vi har heldigvis også reist litt vekk til sola så vi er ikke helt værsyke...

    Vi får krysse fingrene for en strålende høst!!!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  4. Jeg er også med, 20. juni here we come og nå fikser vi været over hele landet ikke sant? Sol og varme til alle. Soft is og iskaffe! jaaaa :)

    Jeg har akkurat begynt ferien (vi mener jeg). I skrivende stund regner det katter og hunder som de sier på engelsk. Men vi koser oss lell. Så lenge jeg ikke fryser er jeg fornøyd må jeg si. Vi er på hytta og vi har det veldig bra her. Ja vi har peis også, håper vi slipper å bruke den inne - men ute ja takk!
    Det var her en lørdag for ikke lenge siden at jeg bare gikk i skinntøflene hele dagen. Det blir så surt her hos oss synes jeg. Brrr...
    Neste år, da blir det Kreta på oss. En uke i hvert fall, kanskje to, vi får se. Jeg orker ikke ha hele ferien min hjemme lenger, det er ikke noen vits i. Jeg syns faktisk alt det fine varme deilige været er når jeg er på jobb! Hahahaha - så next time, SYDEN!

    SvarSlett
  5. Ja sommeren var over på et blunk...og det kunne godt ha vært litt finere vær.
    Men høsten og vinteren har sine gode sider også.

    Ønsker deg en strålende august :)

    Birthe

    SvarSlett
  6. Ser du har ny "layout" på header'n din, enkel og fint - men uvant å ikke se noe bildet, du som alltid har så flotte bilder :)

    Nyyyydelig den collagen du har over juli mnd.

    Ja, tenk august, enig tiden flyr avgårde, dog jeg føler jeg har fått gjort mye i løpet av sommer'n.....og er heldig å får litt mer sommer, når jeg reiser tilbake til italia, igjen...en gang i august, men først noen dager i Norge...:)

    SvarSlett
  7. Ja, hvor ble juli av egentlig he he. Sommeren går såå altfor fort, spesielt når man forstatt lengter etter sol og varme. Ønsker deg uansett en alldeles vidunderlig august,Thing! :) Klemmer fra Elin

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...