fredag 31. august 2012

The last day of August!



The last day of August!
I can't believe it...

Syns ikke det var lenge siden jeg 
var like amazed over
at JUNI hadde passert!?

Time travels fast

Den første -ber måneden i morgen
Første skikkelige høstmåneden
Da vi også ser de første tegn til Halloween
Thanksgiving og kanskje litt Jul også? 

Vel, høsten er her i Trøndelag
Enten vi vil eller ikke
Det er bare å nyte...

Ja, for er vi ikke heldige som faktisk
har våre fire årstider?
Jeg kunne aldri i verden tenkt meg
å hatt sommer (eller vinter -skrekk&gru) hele året!

Gleder meg til å kjøpe en ny og fin høstjakke
og til å finne frem favoritt støvlettene

Fotoapparatet mitt får fortsatt være i fred
så månedenes kollasj er igjen
plukket fra mine Instagram bilder

Da er det bare å ønske September velkommen
Håper måneden bli varm og lang!

God helg!





6 kommentarer:

  1. Her var det mange fine og koselige bilder :)
    Ja jeg håper også at september blir en fin og solig måned. Vi skal saart reise nordover til Finnmark og jeg håper det samme der også når vi kommer dit.
    I fjor var det helt nydelig når vi var der (da var det bare en langhelg, nå litt lenger). Jeg gleder meg såååå!!!!
    Sommeren har gått veldig fort. som du sier, det var juni og nå er det plutselig september :) Likevel, mai føles så lenge siden.... snart er det jul igjen :o

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! =]
      God tur til Finnmark!

      Slett
  2. Ja, august gikk fort !

    Vært veldig heldig å hatt 3 uker i Italia, og her har det vært fantastisk vær.

    Gleder meg til høsten, og ja, jeg ville ikke likt sommer hele året - ei heller vinter, grøss og gru...lei snø og kulder ;(

    Men, en fin høst, det er ikke å forakte.

    Fine bilder, som alltid - kos deg med helg !

    Ciao

    SvarSlett
  3. Takk for koselig bursdagshilsen! :)
    Inni meg sier det bittelitt hurra for september ettersom det er min måned, men akk og ve så trist det er at sommeren er (straks) over for denne gang. Men det skal bli deilig med høst også, når jeg bare venner meg til tanken ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er mye å glede seg til med høsten.
      Bare tenk på de herlige fargene!! =]

      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...