torsdag 16. august 2012

Tone Damli på sengekanten



 Jeg la meg på sengen i går kveld 
med selskap av penn og papir..
(og et lite glass vin på nattbordet)

Deilig frisk kveldsluft kom inn
gjennom balkongdøren.. 
 .. og Tone Damli's stemme

Det er ikke hver kveld jeg kan
skryte av å høre Tone live
på sengekanten min! 

Timingen var perfekt!

Og denne låten jeg hørte...

Jeg fikk den bare ikke ut av hodet
og jeg har nynnet på den i hele dag...

Etter mye googling fant jeg den til slutt:



Nå får du ta den med deg
inn i natten...




6 kommentarer:

  1. Liker Tone ღ
    - takk for sangen den
    skal jeg ta med meg
    inn i natten ღ og ja
    nå er hverdagen her
    for de fleste av oss
    Spennende tid høsten
    også, selv om jeg
    skulle ønske sommeren
    hadde vart litt lengre
    - klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Synes også Tone er en flott jente og ikke for å snakke om dialekten.....nydelig!

    SvarSlett
  3. Søt sang, hun er flink :)

    Deilig med fredag og en flaske med nydelige bobler er åpnet her hos oss...i Italia, så klart...kan jo ikke drikke annet når man er her !

    God helg - kooooos deg !

    Ciao

    SvarSlett
  4. Jeg fikk den der Butterflies på hjernen en gang (flere)...
    Hun synger fint ja!

    SvarSlett
  5. Innom for å ønske deg en riktig god helg :) Klemmer fra Elin

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...