søndag 2. desember 2012

God kveld fra vårt Julehus


Da er årets beste måned begynt og jeg har
med blandede følelser laget meg en
‘desember 2012′ mappe i bildearkivet mitt
Plutselig var vi her igjen! Hjelp!

Jeg har aldri hastverk med å komme meg til desember
Men når vi først er her, vil jeg nyte hver eneste dag
med masse førjulsglede og magiske øyeblikk!

I går bakte vi pepperkaker
og duften av nybakte pepperkaker
det gir meg juleglede det! Mmm…

Nå gleder vi oss til å pynte dem!
Jeg skal prøve å sette sammen
pepperkakehuset jeg selv ‘tegnet’..
Tror ikke jeg skal bli arkitekt med det første for å si det sånn…

Her kommer noen glimt fra November


 
Håper du har en fin første søndag i advent!?

Vi har tent vårt første lys
Og jeg droppet tallene på lysene i år
Syns det ble like fint uten
God kveld!


Dette innlegget er flyttet over fra forrige blogg
Derfor ble dessverre ikke kommentarene med


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...