fredag 11. januar 2013

Hva skal vi ha til middag i dag? + et filmtips!


Vi er 8 stk i denne familien og
derfor mange rundt middagsbordet hver dag
Noe jeg syns er veldig koselig ❤

Men det store (daglige) spørsmålet er alltid:

Hva skal vi ha til middag i dag?

Ofte er det min oppgave å knekke dagens kode
Helst skal det være noe alle har lyst på!
Og det skal være sunt (syns jeg) og godt!

Enkelte dager blir det jippi – andre dager ikke…
-og andre dager drar et par av dem heller til mine foreldre
å spiser middag der om det frister mer-

Jeg burde kanskje bli flinkere til å planlegge
for flere dager – og handle inn for flere dager
Men jeg er veldig impulsiv og kan godt få lyst
til å lage noe helt annet enn planlagt!

Hvor finner du inspirasjon til middagen?
Lager du de samme rettene uke etter uke
eller er du flink til å prøve noe nytt?

Kitchen

Bildet er hentet fra filmen ‘It’s complicated
Elsker kjøkkenet (Meryl Streep og filmen)!
-og der snek det seg inn et lite filmtips også-

God helg!


Dette innlegget er flyttet over fra forrige blogg
Derfor ble dessverre ikke kommentarene med


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...