fredag 25. januar 2013

Kitchen words (DIY)




Jeg har noen få røde fargeklatter på kjøkkenet
Bla en knall rød Kitchen Aid

Red frame

Så (egentlig) i påvente av å finne et bilde til denne rammen
har jeg lagt noen ord i word og
skrevet dem ut på glossy papir og rammet dem inn

Det ble da ikke så aller verst, og jeg har allerede
fått spørsmål om hvor jeg har kjøpt denne..
Som altså var meget enkelt å lage og tok bare noen få minutter

Man kan jo bruke ord til å beskrive ikke bare et rom som jeg har gjort
men også kanskje hele familien, en sønn, sin mann,  osv osv
Og variere på farger for å matche rom det skal henge i ..

Gøy, enkelt og kreativt!





Dette innlegget er flyttet over fra forrige blogg
Derfor ble dessverre ikke kommentarene med


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...