mandag 14. januar 2013

Stengt!



Iskaldt i Trøndelag i dag også…
Følte meg som en liten snømann (kvinne)
da jeg stod ute i gården her med is-skrapen i morgentimene..

Minstemann var også godt polstret
før vi kjørte til barnehagen…

Vel fremme i barnehagen og på vei inn porten
husker jeg plutselig på at barnehagen er jo stengt i dag!

Det er nemlig planleggingsdag…
Og der står vi to da…
-Jada, typisk Ingvild-

Jeg visste at det var noe i dag og sjekket kalenderen og dagboken
men der stod det ingenting om at barnhagen var stengt..
Men jeg visste det joh!

Jeg fikk minstemann inn i bilen igjen og en mann kom bort til meg
«Du vet at barnehagen er stengt i dag ja?» spør han
«Jada, jeg vet det» svarer jeg (?), setter meg inn i bilen å kjører hjem..
Haha.. Weirdo.. (me that is)

Bilen var i hvertfall begynt å bli varm på hjemveien om ikke annet…
- og minstemann var fornøyd med å være hjemme

Her i sin elskede dalmantiner drakt (som er altfor liten) ♥


Dalmantineren min!


Dette innlegget er flyttet over fra forrige blogg
Derfor ble dessverre ikke kommentarene med


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...