mandag 25. mars 2013

Sykehuspåske…



Det ble litt forandring i påskeplanene da vår (ene)
9 åring ble innlagt på sykehuset i går med en sprukket nyre (!) …

Det går bra med godgutten, men han må holde sengen her
i noen dager slik at nyren får tid på seg til å gro..

En utfordring for an aktiv gutt og holde sengen så lenge…
(det hadde vel kanskje vært en utfordring for de fleste…?)
Men, det har foreløpig gått greit i dag..

Har TV, dvd, cd spiller, ds, Ipod, og pc på rommet til hans disposisjon
- så timene snegler seg av sted… Multitasking på høyt nivå!

Å han får jo sånn oppvartning, og alle måltidene servert
i sengen – så han klager ikke =)

Selv om han hadde store smerter og døset av innimellom
var det helt klart en stor opplevelse å få kjøre ambulanse..

Og han er litt skuffet over at jeg ikke tok bilde av han i ambulansen….
Tenk å kunne vise tvillingbroren sin det da?
Men det var ikke akkurat det jeg tenkte på, på turen inn hit…

Nå får jeg straks litt avlastning så da skal jeg ut
å få meg litt frisk luft og litt ettermiddagssol….


Den tankefulle godgutten min for noen dager siden ♥


Dette innlegget er flyttet over fra forrige blogg
Derfor ble dessverre ikke kommentarene med


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...