mandag 5. august 2013

Verdens beste navnelapper





Nå som barnehage og skolestart nærmer seg er det igjen
tid for merking av klær og utstyr...
Og jeg har helt klart fått en ny favoritt når det gjelder navnelapper!

Ja, de reklamerer for at de er verdens tøffeste navnelapper
men de er også de beste jeg har hatt i hus!

Jeg har brukt dem i flere måneder nå og kan
varmt anbefale disse - de holder i vask etter vask!

Bruk fingrene og gni lappen godt inn i tøyet
og de sitter som smurt på klærne!

Jeg bruker disse lappene på alt!
(klær, leker, matbokser, drikkeflasker, sykler osv osv)

Disse skiller seg ut fra andre navnelapper jeg har brukt
både på kvalitet og muligheter!

Her slipper du strykejern, du kan selv velge hvilken farge
du vil ha på skriften
Og ikke minst - du kan laste opp ditt eget bilde/motiv
og her er det bare fantasien som setter begrensninger....

Så jeg kan varmt anbefale Nodic Print sine navnelapper! 


4 kommentarer:

  1. Ser du har ny "header" !
    Fine bilder, og så morsomt at alle "passer sammen i fargeskalaen!"

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Helen!
      Ja, jeg tenkte å variere litt hver måned =)

      Slett
  2. Navnelapper er veldig kjekt å ha i hus:) Takk for tips:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...