tirsdag 31. desember 2013

Motorsaften!

 
Minstemann:
Hurra for Motorsaften!
I kveld blir det frimerkeri!
 

Ja, det har vært lite tid til blogging i desember
men her kommer noen Desemberglimt




En fast bloggleser har gjort meg oppmerksom på at jeg har glemt
å lage en collage for november!?!

Det kunne jeg ikke tro, men ser at hun har rett
Jeg hadde nok ikke hatt tid til det siden vi flyttet 1 desember!


Her står kalkunen i ovnen, og det lukter helt himmelsk!
Champagnen er avkjølt og vi er klare for å ta i mot fine middagsgjester!

Godt Nyttår og alt godt for det nye året til deg og dine!!

 

6 kommentarer:

  1. Ønsker dere også alt godt i det nye året!

    SvarSlett
  2. DU GLEMTE å lage collage av november?
    Der ser du....flytting opptar en helt og holdent...he he he

    Men, desember viser fine julestemningen hos deg.
    Håper årets siste kveld ble akkurat sånn du ønskt deg...ønsker deg et riktig så godt nytt åt !

    SvarSlett
  3. Hei, og tusen takk for veldig koselig
    kommentar ♥ en stund siden jeg var
    på bloggen nå, og trodde at alle
    hadde glemt meg, haha... :) desto
    koseligere at så mange titter innom ♥
    Jeg må innrømme at jeg har vært litt
    rundt å tittet mens jeg hadde bloggfri,
    men det ble dårlig med å skrive noen
    ord - håper jeg blir flinkere til det i 2014
    Jeg gleder meg i alle fall til å se inn her
    til deg i det nye året også, spennene
    og inspirerende - og ikke minst herlige
    kollasjer du lager ♥ flotte bilder... Ha en
    fin, fin fredag og helg som kommer ♥
    Klem fra Mette

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...