fredag 2. mai 2014

Med hjertet i halsen...




Vi hadde noen deilige aprildager med sommertemperaturer!
Og jeg tilbrakte hvert ledige minutt utendørs i solen
Sammen med familien, barna eller alene med en god bok!

Jeg og minstemann tok kveldsmaten i fjæra forrige lørdagskveld
Klokken åtte på kvelden var det fortsatt 19c og sol! Deilig!

Men så plutselig kom det jammen meg snø igjen!?
Her dalte det ned store snøkjerringer på onsdag
og jeg kjørte hjem på sommerdekk med hjertet i halsen...


Vel, de to første maidagene kom med snø!
I går grillet vi under tak mens snøen lavet ned!!


Men det ser ut som vi får knallvær over helgen!
Vi gleder oss!

 
Her kommer noen glimt fra april!




April inneholdt både vinter, vår og sommer
Og mange øyeblikk er lagret i minnebanken ♥
For å nevne noen.....

♥ Hyttetur til Røros i Påska
♥ Mange turer til stranden/sjøen
♥ Tid til å være kreativ
♥ Fuglene som synger hele dagen gjør meg lykkelig!
Bokfinken
er min favoritt fortiden ♥
♥ Tid sammen med familie og venner

♥ Blå himmel og sol

♥ Husets tenåringsjenter hadde begge bursdag
♥ Årets første grillings
♥ 4 uker unnagjort med trening/behandling! Så godt å få lov å trene igjen!!!
♥ Invitasjoner til konfirmasjon ble laget og sendt
♥ Pappa som plutselig ble innlagt på sykehus med hjerneslag
Men som nå er hjemme igjen og blir friskere/sterkere for hver dag som går!
♥ Nytt bilkjøp
♥ Hvitveis som spretter opp overalt i hagen!
Nytt hus = ny hage full av overraskelser!


.......


God helg til deg som så trofast titter innom meg!




2 kommentarer:

  1. Dere har jammen hatt en begivenhetsrik april.... Håper mai blir en flott måned.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...