tirsdag 30. september 2014

Utrolig heldig og rik



The last day of September og min søster fyller år i dag
Gratulerer så mye med dagen verdens beste

 
Ja, hva hadde livet vært uten søsken? Forferdelig kjedelig vil jeg tro!
Jeg ser på meg selv som utrolig heldig og rik som har hele fem søsken
Vi er seks stk og tilsammen har vi 18 herlige barn - vi er heldige!
Og jeg gleder meg alltid til å være sammen med dem alle sammen
 


Fargene ute har gått fra knallgrønt til gult, brunt og rødt
Det er mye kjøligere, og vi har allerede funnet frem vinterjakkene
Det fyres i peisen hver morgen, og utallige talglys blir tent hver kveld

Høsten er her, det er ingen tvil om det!
Det er tid for innekos

 
Det klør i fingrene etter å ha julepynt mellom fingrene

men jeg får vente en måned til - til Halloween er over

Nå skal det pyntes for høst, og jeg gleder meg!


Her kommer min collage for september! 

Ha en fin kveld!




4 kommentarer:

  1. Alltid hyggelig åse dine collager for månedene som går forbi...tenk vi er kommet til 1 oktober !!
    Ja, enig, ett kaldt drag i luften på morrakvisen og kvelden merker jeg også på Tjøme og idag Oslo (hvor jeg er akkurat nå)

    Gratulerer til søster som fyller år, hyggelig med stor familie, og at man er venner (ingen selvfølge har jeg skjønt) er ekstra hyggelig :)

    SvarSlett
  2. Høsten har også sin sjarme synes jeg. Vinter kan jeg klare meg uten. Nå er det tid for innekos som du sier og det kan vi like...

    Ha en flott onsdag.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...