tirsdag 27. januar 2015

40+


Plutselig havnet jeg i kategorien 40+
40 år og 6 dager for å være helt nøyaktig

Det var grusomt å fylle førti, det må jeg bare innrømme
Jepp, serr...

Det hjelper ikke at jeg fortsatt føler meg som 29
At alder bare er ett tall
Eller at alternativet hadde vært verre
Alternativet hadde vært verre!



Å bli tredve var ingen sak
- tredveårene har vært fantastiske!
Jeg er så takknemlig for alt jeg har fått opplevd ❤️

Å bli tyve betydde bare at jeg ikke lenger var tenåring
Men jeg var fortsatt et barn når jeg ser tilbake på det nå
Med stort behov for omsorg og kjærlighet

Forresten, så mener jeg at vi alltid vil ha behov for omsorg og kjærlighet
uansett hvor gamle vi er.. Alle trenger vi noen som tar vare på oss ❤️

Dagen før dagen - the very last day of my thirties
var veldig spesiell og mange tanker ble skrevet ned

Jeg var ikke den eneste som var tankefull på akkurat denne dagen
Det finnes mange artikler og innlegg folk har skrevet på den aller siste
dagen man lever i tredveårene. Veldig inspirerende


Ja, og så fikk jeg jo tidenes beste burdagsgave - en tur til New York i november!
Jeg gleder meg til juleshopping i storstorstorbyen i år!!!


Ja, jeg må nok bare ta i mot førtiårene, and embrace them (ikke embarrassed them)
Og ikke minst danse dem inn.....
❤️




 

VBlogginnlegg postet, check
Tok meg over en uke å skrive noe om omstendighetene rundt det å fylle førti
Det var jammen ikke enkelt, delete knappen ble flittig brukt, men nå er jeg i mål
Hurra!

Do a little dance, make a little love
Get down tonight, get down tonight





8 kommentarer:

  1. Hipp hurra for deg, som nå har fylt 40 !
    Ikke verste årene gå inn i, da - syns nå jeg, men det er en person sak, og mange har sine forskjellige meninger om dette med alder.

    Jeg for min likte veldig godt å fylle 40 - og feiret med stor party....men, så gikk de årene så veldig - veldig fort unna, så jammen meg fyller jeg rundt år i sommer, og det må jeg ærlig innrømme, at jeg ikke vet om jeg behøver å feire så veldig...vi får se :)

    Viktigste er tross alt, hvordan man har det inni seg !!

    Nyt livet, og ikke funder for mye, tror jeg er viktig !

    SvarSlett
  2. Gratulerer med de 40.
    Selv så passerte jeg 40 for ca 6 måneder siden. Har ikke merket så stor forskjell, eneste at nå er en ikke ung lenger, en begynner og bli skikkelig voksen.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 40 + noen dager :) Jeg har vært her i en god stund, det var helt greit å bli 40 syntes jeg, men når jeg ble 42.. meh...
    men nå... jaja... jeg er glad for hver bidige bursdag jeg får :)

    SvarSlett
  4. Jeg sliter fortsatt, og jeg blir 42 i år... Men det går jo på et vis, det også
    Velkommen etter! :-D

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...