søndag 1. mars 2015

Sol i hjertet


Ja, enn at vi plutselig er i mars?
Den første vårmåneden

Herlig!

Nå er det bare å glede seg - og ikke minst
nyte alle ukene som kommer ♥

Jeg er så klar for å tilbringe enda mer tid utendørs!



Ellers er jeg helt utladet etter VM
Så en skulle nesten tro at jeg hadde vært deltager

Men halleluja så spennende det har vært!
Og Petter Northug er bare heeeelt konge
What a man



Det ble lite blogging i februar (også)
men her kommer noen glimt fra måneden
Som for det meste ble delt på Instagram



Ønsker alle mine lesere en fantastisk start på mars
Måtte måneden bringe deg sol i ansiktet og sol i hjertet ♥

2 kommentarer:

  1. Enig mars måned er herlig !
    Her i Italia bringer den virkelig bud om vår, den er faktisk i anmarsj....såvidt jeg kunne se ved ankomst i ettermiddag, da vi så flere mimosa trær i full blomst !! (Små gule blomster)

    Flott collage som alltid, hyggelig at du holder den tradisjonen ved like !!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Helen =)
      Høres herlig ut med Mimosatrær i full blomst ♥

      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...