onsdag 29. april 2015

Jeg er flink...


Jeg er flink til å skrive blogginnlegg
Men jeg er ikke så flink til å poste dem
Så utkastlisten min er laaaaang...

På mandag satt jeg å skrev på dette innlegget
og jeg fortsetter på det i dag, onsdag


Hipp hurra for sola mi
som ble 17 år på mandag


Gratulerer så mye med dagen som var
Så glad i deg ♥

 


På dette bildet var hun nok bare seks år!
Hvor er årene blitt av?

Vi er også i gang med øvelseskjøring
da det plutselig er under ett år til lappen kan tas...




Vi har hatt noen nydelige dager her
og fått brukt mye tid utendørs


Og etter mye masing er også trampolinen kommet på plass igjen
Trampolinemonsteret som jeg liker å kalle den :/





Ønsker deg en fin dag der du er ♥

6 kommentarer:

  1. Ja trampolinemonsteret er riktig navn.. Årene går veldig fort og kos deg med barna mens de er hjemme. Plutselig er de vekk og langt avgårde.

    SvarSlett
    Svar
    1. Huff, ja jeg vet...
      Håper de ikke blir altfor langt vekke ♥

      Slett
  2. Gratulerer med dagen som var :) Tiden går fort - ingen tvil om det. Om noen dager blir fadderbarnet vårt 17 år... jeg husker hun ble født som i går, ja bare et par år siden ... himmel altså....

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så spennende med øvelseskjøring.. Rart å få så store barn:).

    Jeg kjenner dette med uferdige blogginnlegg, ja....
    'skal bare' , og plutselig har det skjedd noe nytt, eller det er for gammelt, eller...
    Er ikke alltid det blir tid til alt, til riktig tid :).

    God lørdag :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...