mandag 1. juni 2015

Sang, muffins, gaver og stjerneskudd


Da var vi plutselig i juni gitt
men hvor blir det av sommeren?

Jeg har faktisk tent opp i peisen i dag
og ruslet rundt her i tykke ullsokker

Og irritert meg bittelitt over de 35 ballongene
guttakrutt blåste opp i går kveld
for å overraske lillebroren sin med i dag tidlig...


Jeg ble jammen overrasket jeg også :o
.....ikke like fullt så overrasket da den fine lysestaken min
ble knust under vill ballonglek her i morgentimene :/

Shit au, det er da bare en ting



Vi marsjerte inn til den ferske 7 åringen 06:20
Med sang, muffins, gaver og stjerneskudd

Han ble veldig overrasket og glad over sengepynten
og lurte virkelig på når jeg hadde fått tid til det... hehe..



Ellers får han tre selskaper til denne uken
Så det blir nok å bake, og nok å henge fingrene i ;)

Jeg tok veldig mange bilder i mai
Og her kommer 25 av dem ♥



Nå håper jeg på gode varme glade junidager
Slik at det blir en skikkelig sommercollage om en måneds tid ;)
Det ER lov å håpe! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...