lørdag 31. oktober 2015

Happy Halloween



Plutselig var det Halloween
og barna har gledet seg lenge
Ja, jeg syns det er gøy jeg også

Eldstejenta arrangerer egen Halloweenfest
sammen med sin venninne (hjemme hos henne)
Mens yngstejenta hadde venninner på besøk her

Vi fikk besøk av min søster og min niese også
så vi gikk trick or treating i nabolaget her
før vi tradisjonen tro dro hjem til mine foreldre

Ble litt trick or treating der også
i herlige 12 grader i hele kveld! 




Guttene fikk som vanlig masse godteri
som burde holde til alle lørdagene ut året!?

Håper du også har hatt en vellykket Halloween? 

 ♥

Oktober kom og gikk så fort
Godt jeg har noen glimt fra de enogtredve dagene!



Plutselig november i morgen
Ja, faktisk om bare 2 minutter

 Måtte novemberdagene gå i sirupsfart slik at det
enda er leeeeeenge igjen til årets beste måned desember 


2 kommentarer:

  1. Vi har ikke barn, men har hatt en fin Halloween for det da med besøk av mange små heksejenter på trappa, så sjenerte hahahaha turte nesten ikke si knask eller knep. Men godis fikk de :)
    Koselig det!!! :)
    Tente lys på trappa mi gjorde jeg også, men gresskar hadde jeg glemt å kjøpe haha ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...