tirsdag 24. november 2015

Jeg så skyline komme nærmere





Når vi begynte å nærme oss New York
og jeg så skyline komme nærmere
kan jeg sverge på at jeg hørte
Alicia Keys synge:


Baby I'm from New York!
Concrete jungle where dreams are made of
There's nothing you can't do
Now you're in New York!
These streets will make you feel brand new
Big lights will inspire you
Hear it for New York, New York, New Yooork!  


Dette var bursdagsgaven min som jeg fikk i januar
Så jeg hadde ventet lenge på denne dagen som
på mystisk vis likevel kom så plutselig fort

Jeg var endelig i New York
Med magen full av sommerfugler og forventninger


4 kommentarer:

  1. Jeg lyst å se mer fra turen deres til herlige, men masete NewYork.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det kommer forhåpentligvis litt mer =)

      Slett
  2. En by jeg ennå ikke har besøkt......så moro å oppleve før jul :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja! Men slitsomt... Jeg er fortsatt sliten..hehe.. (gjesp)

      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...