fredag 15. april 2016

Fredag har en egen puls




Herlig med fredag
Ukens eneste dag som står blank denne uken

Jeg var ferdig med helgevasken allerede før kl 9 i morrest
og det var jammen meg deilig ♥

Jeg har fått ryddet og sortert i julebladene mine
Og fant ut at det nå kanskje var på tide
å få kastet TV programmet for Julen 2015?

Fredag har en egen energi, en egen puls
Det er nesten så en kan se at det er fredag

Og i dag har min yngste datter bursdag
Gratulerer så mye med dagen snuppa ♥


God helg! 



4 kommentarer:

  1. God helg til dere også og gratulerer til datteren. Jeg har jobbehelg med standby og ikke hørt noe på to dager..glede. Og BL dag søndag, så den blir nå fri. Jippi!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! =)
      Herlig med fridager da, kos deg
      Her er mannen på en 5 dagers :)

      Slett
  2. Enig, fredager er og blir en deilig dag - som vitner om at helgen er rett rundt hjørnet, hurra :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...