søndag 24. april 2016

Litt slitsomt med helg fortida



Søndagen har vært stille og rolig

Det er egentlig litt slitsomt med helg fortida
da minstemann våkner så innmari tidlig
Mellom 05 og 05:30

Så for meg blir det tidlige kvelder, urolige netter 
og tidlige morgener

Men det er bare i helgene han våkner så tidlig selvsagt
På ukedagene må han vekkes hver eneste dag kl halv syv og
det er ikke akkurat sånn at han spretter opp av sengen heller

En tur på kino har vi også vært i helgen
Vi så (jeg sov) Kung Fu Panda 3
(Jungelboken som vi så forrige helg var mye bedre)

....og slik går vi på kino




Jeg var også så heldig å få skvist inn 10 minutter
ute i slen i dag (med Misjonens podcast på øret)
før snøen begynte å dale ned igjen...

Ja her har vi hatt en smak av alle årstidene i helgen
Det er vel sånn det skal være i trøndelag i april?


Så artig å høre igjen gamle perler på radioen
Som denne fra det glade og fargerike 80 tallet
 Den er nå lagret på spillelisten min på Spotify

Herlig 💕



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...