fredag 26. august 2016

Nå orket hun snart ikke mer



Jeg fikk klar beskjed
fra mamma i går
om at nå orket hun snart ikke mer

Nå hadde hun gått inn på bloggen min
i 25 dager og enda ingen Juli collage??
Bare denne kjedelige boken:
Frost meg her og frost meg der?
Hva skjer'a Ingvild?

 

Jo, altså jeg har jo selvfølgelig laget den
og lagt den i collagemappen min på pc
Men tenkte kanskje jeg bare skulle
slutte å legge de ut her i bloggen
(legger dem jo ut på FB)

Jeg nevnte også at jeg vurderer å legge ned denne bloggen
sånn etterhvert og heller bare beholde julebloggen
Men nei det kunne jeg definitivt ikke gjøre nei...

Så til glede for mamma
Her kommer collagen for juli

God helg!



6 kommentarer:

  1. Tusen takk Ingvild!!!

    SvarSlett
  2. Fin juli collage !
    Det er jo fra deg jeg fikk ideen til måneds collager, så takk for den Ingvild ;)

    Ja, ser at mange har sluttet å blogge etter at de kommer seg på instagram...litt synd...men, det har jo med tid og selvsagt interesse.

    Min mor er også ivrig leser av min blogg, mye på grunn av lange avstander, jeg mye i Italia og hun bor jo i England, men det er fin måte å vise hva enn gjør og hvor enn er til tider.

    God helg - her ventes lunsj gjester, spise på tak terrassen og tak og lov for skygge, for her i Bolsena er det varmt idag....puuuh....

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Helen =)
      Håper ikke ALLE slutter å blogge da, for det blir trist
      IG blir ikke helt det samme syns jeg...

      Håper helgen har vært goooood i Bolsena =)

      Slett
  3. Jeg har også planer om å legge ned. Alt har jo en ende, men mannen og døtrene mine synes fortsatt bloggen er kjekk...og pluss de andre 150-200 daglige leserne da. Men jeg er lei..

    God helg til deg og dine.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, er man blitt lei da er det ikke så artig lenger
      Men går jo fint å ta en liten (eller lang) pause..
      Håper virkelig ikke du legger ned bloggen helt da!

      Håper helgen har vært super hos deg =)
      Her dro mannen på en femdagers i dag
      Så han ser vi ikke før det begynner å nærme seg helg igjen ;)

      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...