mandag 20. februar 2017

Ikke så enkelt å gi slipp


Vi har igjen sendt avgårde husets yngstejente med fly til langtvekkistan
Hun begynner å bli bereist nå, og flink til å reise alene
I fjor reiste hun alene til Tyrkia på behandlingsreise en hel måned



Det fantes ikke gøy å sende henne dit, og jeg var så bekymret for henne
Jeg turte ikke å skrive her på bloggen at hun var der engang
Så kom kuppet, og den natten sov jeg ikke et minutt
Men satt å så på alt av nyheter
Heldigvis var hun langt unna...
Men jammen var det godt å få henne hjem i august, og jeg tenkte aldri mer Tyrkia
Men jeg maser jo hele tiden om at de må ut ut ut
Ut å reise, ut på eventyr og ut å oppdage verden

Det er ikke så enkelt å gi slipp i praksis
Men jeg må. Må  jo bare ønske god tur og
sende arvingene avgårde ut i den store verden uten meg

Yngstemann var med på flyplassen for å ta farvel
Og han insisterte på at han absolutt skulle ta den tyngste kofferten
#gentleman

2 kommentarer:

  1. Så søte søsken da ;)
    Som regel går det bra, sies det...og stort sett gjør det som regel det.
    Jeg tror man lærer mye av å reise, og blir selvstendig av det, så jeg ønsker henne en riktig god tur hvor enn hun skal i verden denne gangen !

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...