søndag 5. februar 2017

Oppussing av soverom


Vi pusset opp soverommet før jul
og jeg har lett etter nattbord i flere måneder
Vel, jeg fant noen. Men mannen i huset satte foten ned
fra å bruke ti tusen kroner på nattbord! 

Go figure! Hehe...


Var på IKEA på fredag for å kjøpe et skrivebord til en av husets tenåringer
og i desperasjon (skrev hun med humor i stemmen)
endte jeg opp med å ta med meg to av disse her:


Har allerede byttet ut knottene som fulgte med til sølvknotter
Det ble da slettes ikke så aller verst

Nå mangler jeg bare speil over hvert nattbord, sengegavl
og noen fine nattbordslamper (som også skal fungere som leselys)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...