fredag 14. april 2017

Den første sommerdagen



Langfredag har vi tradisjonen tro
tilbringt på stranden med grilling
soling, ballspill, klatring i trær (og på berg)
og lek i strandkanten


Den første sommerdagen har vist seg
fra sin beste side med sol hele dagen lang

Jeg har vært oppe siden før syv i dag
Ingen vits i å sove bort en så nydelig dag


I morgen fyller yngstejenta 18 år
og jeg tenkte å lage Café Stings sjokoladekake

Men oppdaget nå at det er samme oppskrift
som jeg bruker på den kaken jeg kaller
Verdens beste Sjokoladekake
 
Det er bare glasuren som er annerledes
så da får jeg teste den da ♥



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...