torsdag 4. mai 2017

Å si hadet for siste gang



Jeg har sagt hadet til min kjære mormor
mange ganger de siste ukene

På fredag den 21.april
sa vi hadet til hverandre
for aller siste gang

Hennes blikk som fulgte meg
da jeg forlot henne i sykesengen
kommer alltid til å følge meg...

Hun visste...

Hun har vært så sterk, så sterk
Så full av kjærlighet, omsorg og takknemlighet
Ja, helt til siste minutt var det omsorgen for andre
som tok plass i hjertet og tankene hennes

Det er faktisk bare noen måneder siden sist hun var ute å danset
Og 2,5 år siden hun feiret nittiårsdagen sin under sydens sol

Lørdag formiddag 22.april
sovnet hun stille inn
med mange av sine nære ved sin side

Det var veldig fint å være der
og veldig veldig trist

I dag har vi tatt farvel for denne gang
Nå får du hvile kjære deg, hvil i fred



If roses grow in Heaven, Lord
Please pick a bunch for me
Place them in my Grandma's arms
and tell her they’re from me
Tell her I love her and miss her
And when she turns to smile
Place a kiss upon her cheek
and hold her for awhile...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...