mandag 22. mai 2017

Paviljong? Jay or nay?


Her våknet vi til nok en regntung dag
Men regnet gjør på magisk vis
naturen rundt oss grønnere og grønnere
og det er jo bare fint...

Jeg har vært sjåfør (i dag også) for eldstedatteren
som hadde 1t på skolen i dag tidlig
I morgen skal vi tilbake på sykehuset...

Ventet på henne mens jeg tok en kaffe
med pappa hjemme hos mine foreldre
 
Og i hagen deres blomstrer det som bare det 
Som det alltid gjør...
For begge mine foreldre har knallgrønne fingre!


Kort skoleuke for barna denne maiuken
og en langhelg venter i enden av den

Har du noen spennende planer for helga?

Jeg tror vi skal beise verandaen om været blir fint i helgen
Og jeg har veldig lyst til å kjøpe meg en paviljong (grå)

Jeg klarer ikke å bestemme meg for
om jeg syns det er praktisk eller ikke...?
Jay or nay?


 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...