torsdag 27. juli 2017

Grusomme meg



Vel, ikke meg da...

Men jeg og minstemann var på kino i dag
og fikk endelig sett Grusomme meg 3
 som vi skulle ha gjort lenge nå... 

Minstemann syntes filmen var fantastisk og
ville helst ha hatt den med seg hjem på DVD nå i dag
så han kunne sett den om igjen, og om igjen...

Filmen var morsom og hadde noen catchy låter
Og jeg spiste popcorn til det nesten tøt ut av ørene på meg


Ja, jeg var forresten langt ned i popcornet
allerede før filmen hadde startet

og fikk streng beskjed fra minstemann om at jeg måtte
sette popcornet til side, frem til filmen begynte




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...