tirsdag 24. oktober 2017

Sugd ut av meg




I dag skulle jeg en tur på City Lade
(kjøpesenter i Trondheim)

Skulle nemlig hatt noen flere kalendergaver
ny vinterjakke og sett litt etter julegaver...
[Og ikke minst spanet på julevarer]

På vei dit gikk jeg innom Rusta en tur
for å titte litt på årets julevarer...
(not my cup of tea når det gjelder julepynt, men fant da noe småtteri likevel)


Etter et kort besøk hos Rusta
gikk jeg så videre i vind og blest til City Lade
Kom over dørstokken der og det var som om
all energien min ble sugd ut av meg gitt..
*svosj*

Noe som nesten alltid skjer
når jeg kommer inn på et kjøpesenter
Plutselig helt tom gitt, trøtt, svimmel og uvel

Så jeg fikk ikke gjort noe av det jeg skulle 
Så det ble en superkjapp tur innom Obs
for å kjøpe gresskar, og så rett hjem gitt...

Hipp hurra for netthandel i stedet tenker jeg 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...