torsdag 9. november 2017

OMG rødt faktisk




Min laptop fungerer ikke lenger uten strøm
så da jeg skulle bake i dag
gikk jeg heller kjapt innom bloggen via mobilen

Og der ser jeg at alle disse små søte sorte hjertene jeg bruker 
(i omtrent alle innlegg) er røde og store!?!

Så spør jeg mannen som leser bloggen min fra sin iPad
om han ser sorte eller røde hjerter
og jammen forteller han at hjertene mine er røde!?

Er ikke det litt merkelig? 

Skulle ønske noen hadde fortalt meg at bloggen min
var proppet av røde hjerter
Jeg er jo ikke akkurat 12 år lengre... ;) 

Men på en annen side så er nok det røde hjertet
min favoritt emoji og det jeg bruker aller mest også i meldinger




#skaldefinitivtbegrensehjertebruken


3 kommentarer:

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...