onsdag 14. mars 2018

Harrods


Jeg var tidlig ute denne dagen
Faktisk litt for tidlig...

Så jeg gikk innom Starbucks å kjøpte med meg en stor kopp kaffe
og vandret litt rundt i kvartalene rundt Harrods
mens jeg ventet på at de skulle åpne...

Så stille og rolig på baksiden, fremfor den travle og bråkete gaten på fremsiden
De fleste jeg så var ansatte på vei til Harrods,
og jeg leste et sted at de har 12000 ansatte?!

Harrods har mye historie så det er bare å lese seg opp før et besøk
Så mye å ta inn, og se. Og da snakker jeg ikke om luksusvarene...

Jeg gikk inn på Harrods presis kl 10 da de åpnet
og følte at jeg hadde hele varehuset for meg selv...




Jeg tenkte å bruke god tid til å få med meg mest mulig, men
jeg har rett og slett ikke overskudd til det
Og må gi tapt nok en gang... Det blir for stort og for mye
For med en kronisk migrene har jeg ingenting å stille opp med

Så jeg prioriterte de avdelingene jeg hadde bestemt meg for
og kjøpte det som stod på handlelisten...

TIPS: Få oversikt over varehuset før du drar dit, slik at du vet hvor du skal gå
Oversikt finner du her, samt at du kan laste Harrods App



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...