fredag 4. mai 2018

Skyggesøsteren


Jeg begynte med denne boken i fjor sommer
og fikk nå endelig koset meg med den

Det er ikke pga at den var dårlig at det tok tid å lese den
Neida, det er pga alle podcastene jeg hører på
Det har liksom ikke blitt tid til bøker

Men nå har jeg hyllemeter med uleste bøker
jeg har kjøpt meg de siste årene, så det er bare ta fatt på lesingen
Som jeg har skrevet tidligere er det litt stress å ha uleste bøker
stående å rope på meg... 

Og det er så godt å være i gang igjen, med en god bok

Jeg elsker Lucinda Riley's bøker
og Skyggesøsteren var intet unntak
Og denne gangen gikk turen til England 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...