mandag 26. mai 2014

Sommer i Kristiansand


Jeg og guttene har tilbrakt helgen
i vakre Kristiansand!!

Vi bodde på Scandic Bystranda
og det var jo bare helt nydelig på stranden der!










Det ble også noen (mange) timer i badelandet
vegg i vegg med hotellet: Aquarama
Er man med gutta på tur så får mamma prøve seg
så jeg var med i alle sklier og basseng til stor glede!
(men med stor skrekk! :o )

Hele lørdagen tilbrakte vi i Dyreparken
med sommer, sol og MASSE is!!



På kvelden satt vi plutselig på første rad på
TV2 sitt program Sommer i Dyreparken uten at jeg helt viste hva det var
Men jeg kommer nok ikke til å se dette programmet når det sendes i helgene fremover


Så gikk turen til Oslo i går kveld der vi måtte vente et par timer
før neste fly tok oss til Trøndelag....og home sweet home



Takk for turen til Gøril, Emil og Trygve som kom fra Oslo
og tilbrakte den minnerike helgen sammen med oss ♥ 


12 kommentarer:

  1. Heldige dere.. Sørlandet er deilig. Hytta vår ligger 5min med bil fra dyreparken og det er uendelig mange på besøk der i sesongen. Jeg er like imponert over mengden biler parkert der hver sommer.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, vi var utrolig heldig med været!
      Må være deilig å ha hytte på Sørlandet ja Fru Tunheim!

      Men i Dyreparken så holder det leeeeeeeenge med et besøk ila året ;)

      Slett
  2. Åhhh, hvilken perfekt helg - tenker gutta dine koste rompa av seg :)

    I slikt fantastisk vær, må is til ...hihihi

    SvarSlett
  3. Ikke vanskelig å se at dere storkoste dere!! Så deilig at været var flott, det har jo mye å si bare det. Kjempefine bilder fra turen!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så ut som en fantastisk tur dere har hatt
    i Kristiansand :) Godt å komme seg litt
    bort og bare nyte... og fint vær hjelper
    også på på slike turer :) Herlige bilder du
    deler. Tusen takk for koselig kommentar
    inne hos meg - kjekt å være tilbake :)
    Ønsker deg en fin fredag og helg som
    kommer - klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Dette ser ut som en vidunderlig tur!!
    Man trenger noen slike pusterom og gleder innimellom :).
    - klem, Eva Helen

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!
      Ja, det frister med et snarlig gjensyn =)

      Slett
  6. Vi var i Dyreparken i går!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...