fredag 10. januar 2014

Vinterlig vårstemning


Ja, da var den første uken med hverdager unnagjort
og vi kan nyte fredagskvelden og helgen...

Formen min har ikke vært helt på topp i det siste
Men i dag tok jeg turen til frisøren - og det er deilig hverdagsluksus det!

I dag ble det også vinter her i trøndelag
- så lenge det varer!

Ja jeg har hatt skikkelig vårstemning denne uken
Med sol hver dag, og blomster som begynner å titte frem!

Har kjøpt nye grønne planter og herlige tulipaner
Handlet puter til hagemøblene har jeg også fått gjort(!)
Men de kommer nok ikke ut på terrassen her riktig enda...

I går ettermiddag tok jeg dette bilde fra terrassen
på baksiden av huset Vakkert, ikke sant?



God helg ønskes deg som titter innom meg!


3 kommentarer:

  1. Frisør besøke er rett og slett deilig hverdagsluksus !!

    De stolputene, kan du sikkert ta i bruk ved påsketider..kanskje..

    Hvilket vakkert skue, og det bak huset ditt - herlig :)

    Nyt helgen og god bedring med formen din.....jeg er gudskjelov, på bedringens vei....er jo sååååååå kjedelig å gå sånn å hangle...:(

    SvarSlett
  2. Tusen takk Helen!
    Godt å høre at du er på bedringens vei! ♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...