onsdag 1. mars 2017

Med hele hjertet


Jeg vet at jeg har skrevet det før
Men rundt juletider, og etter at vi har ønsket godt nyttår
Ser jeg alltid litt mørkt på de to
kalde, mørke vintermånedene som venter

Men hvert år går januar og februar så fort avsted
og jeg har lært meg å bli litt mer glad i disse månedene
Så hjelper det jo også godt å ha bursdag i januar!

Men så plutselig er vi i mars!
Årets første vårmåned, tenk det da gitt, hurra
Det er bare å ønske mars velkommen med hele hjertet

Her våknet vi til sol i dag
så det kunne ikke vært en bedre start på mars ♥


En liten gren fra Eføyen har tatt en liten avstikker fra ringen
og strekker seg ut mot sollyset...#hellospring

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...