søndag 2. april 2017

Jeg er så stolt av meg selv


I dag har jeg gjort noe
jeg har gruet meg til 
Men tenker at man utfordre seg selv
og gjøre ting man aldri har gjort før

Jeg har deltatt i mitt første ridestevne (klubbstevne)
Red Caprilli (som er en blanding av dressur og sprangridning)

Jeg var så nervøs da jeg hørte navnet mitt over høytalerne
at jeg måtte spørre sidemann om det virkelig var min tur

Jeg fullførte hele banen uten problemer
Men husker knapt noe av runden min annet enn at pulsen var høy
Og er overrasket i grunn over at jeg klarte å huske hvor jeg skulle ri
{Jeg var skjelven i kroppen i mange timer etterpå}

Gud så godt er å være ferdig

Nå sitter jeg og nyter et velfortjent glass med vin 
fornøyd med dagen og ikke minst med meg selv



2 kommentarer:

  1. Klapp på skulderene, så flink du har vært og tøff !
    Du overlevde, noe jeg pleier å si til meg selv, og kan nå bare nyte tanken på at dette greide du :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Helen
      Ja, jeg overlevde ♥ Juhu!

      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...