torsdag 18. februar 2010

Scaloppine ai funghi


 Hva skal vi ha til middag idag?
Ofte stilt spørsmål her i huset
Både av store og små!

Idag lagde jeg (for første gang)
en Italiensk rett inspirert av godeste Benito
REMA 1000's kampanje

Barna syntes kyllingen var veldig god
Vi bruker vanligvis og krydre kyllingfileten
med  provancekrydder og masse hvitløk

Poteten bakte jeg i ovnen
og jeg laget vår egen saus
med creme fraiche, soyasaus, stekt fersk sopp
en liten buljongterning, en dæsj portvin
og masse hvitløk

Så da har vi prøvd det!
Og det var helt greit

2 kommentarer:

  1. Mm, ja, mye godt fra den serien. :)så fine møbler du har arvet, blir nok flotte når du får pusset de opp. Hulda, Husfruas Memoarer.

    SvarSlett
  2. Hei - tusen takk for koselig hilsen inne på siden min ♥ Supert at Rema 1000 har lagt ut disse menyheftene - det gjør hverdagen litt lettere å finne på noe til middag :o)
    Fantastisk flott det gamle skrivebordet som du har arvet - virkelig herlig!!! Ønsker deg en strålende kveld videre. Klem fra Mette

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...