lørdag 12. juni 2010

Ålesund


...forts...

Lilleprinsen sov
og sov og sov og sov!

Han sov i over 3timer i vognen sin
Jeg fikk ikke bare trim
men det ble også en del shopping

Jeg avsluttet med et besøk hos Lyst
med latte og kake
Mens Lilleprinsen sov rett utenfor
i regn og ruskevær
Koselig!


Så vi har hatt en fin dag i Ålesund
tross at det har regnet og blåst!

Lilleprinsen har lekt seg
hoppet i hoppeslott
fått ballonger
både av klovn og utkledde dyr
Lekt og koset masse med mamman sin
Låst seg inn på badet (!)
Kastet en toalettrull i do
Falt ned mellom sengene
da han hadde "turnoppvisning"
Åpnet døren og gikk ut på gangen så
mamma måtte løpe etter
(i bare undertøyet)
Sølt juice på gulvet
Han sier skål, løfter armen/glasset
og tømmer/kaster drikken
over høyre skulder!
Skål!


Fikk hjem en utslitt mann
Så middagen ble kinamat på sengekanten

Begge herrene har sovnet forlengst!

Glasset mitt er tomt
og jeg lurer på hva jeg skal finne på nå?...

9 kommentarer:

  1. He he, du får ha en fortsatt fin kveld, og blogge videre.

    SvarSlett
  2. For en frokost du fikk :)
    Moro med tur til Ålesund. Høres ut som Lilleprinsen er litt av en luring:) hihi..

    Kos dere!!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hender det er sånn hos oss også, en av oss sovner gjerne i ene enden av sofa'n.. Har en følelse av at det blir meg ikveld.. :)

    Ønsker deg en deilig kveld for deg selv ;) Du får lese blader og blogge :) Bortsett fra tirsdagskveldene har jeg ikke lenger tid til TV, ikke fordi jeg er så effektiv, men fordi jeg koser meg med å lese blogger :)

    Kos dæ!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. hehe.. litt av en dag du har hatt. Med veske på bagasjebånd-tur og skåling med juice. Med en liten luring blir livet aldri kjedelig! ;)
    Min eldste (3år) låste seg alene inne i et rom for første gang for litt siden. Jeg fikk litt panikk da gitt.. Men jeg fikk han til å låse opp igjen døren selv, heldigvis!!
    Håper du koser deg med en stille rolig kveld.
    Klem fra Inger-Lise

    SvarSlett
  5. Tihi... For en herlig oppsummering!!!
    Ser ut som du har hatt en flott helg så langt:-)
    Du får sitte & lese blogger, det er det jeg gjør når gutta har sovnet iallefall:-)

    Ha en flott lørdagskveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  6. For en deilig dag! Ja, blogglesing er en fin avslutning pa dagen... ;-)

    klem Mette

    SvarSlett
  7. Hi hi! Aktive små prinser vet å finne på mange sprell!!!

    Høres ut som du har hatt ei super helg!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  8. Åh, er det ikke deilig når smårollingene sover litt ekstra lenge... Den kaken så deilig ut... og tenk å kunne nyte den uten barn som kræler rundt- selv om man er aldri så glad i dem...

    SvarSlett
  9. Deilig kake:-) Jeg skal ut på lunsj nå, og ble definitivt inspirert her;)

    Ønsker deg en super dag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...