fredag 29. april 2011

Endelig fredag!




Du herlige fredag!
Sol fra blå himmel!
Brunsj og shopping
med en god venninde

Og jeg har sett og prøvd klær!
Jeg skal i konfirmasjon neste helg
og min stesønn skal konfirmeres helgen etter
og JEG trenger klær!

Å jeg hater å shoppe klær til meg selv
Jeg finner aldri noe og ender alltid
opp med klær til barna istedet!

For det er nemlig gøy å handle klær til barna!
Jeg skulle hatt noen til å handle klær for og til meg!
Sko derimot (og vesker!!) klarer jeg å shoppe selv
og kjøpte et nydelig par sko i går!


Nå blir det fredagskos
og et stort glass Crocodile Rock!
..og en ny episode av Brothers & Sisters..


G O D    H E L G !


3 kommentarer:

  1. Nå kjente jeg hjertet hoppet,nye episoder med brothers and sisters!Hallo!!Dette har jeg ventet på!Tusen takk,you made my day:O))Så lekre sko..God helg..go klem

    SvarSlett
  2. God helg til dere også. Kjenner meg godt igjen i det med klesshopping...skulle ønske noen bare kom hjem til meg med klærne seg skal ha og at de var perfekte med en gang. Jeg klarer også vesker og sko selv.

    SvarSlett
  3. Lykke til med klesjakten. Jeg skal være forlover om en mnd, og aner virkelig ikke hva jeg skal ha på meg. Bør vel begynne snart om jeg skal finne noe før den store dagen!
    Kos dere i helgen med feiring av jentene. :)
    KLEM

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...