tirsdag 16. mai 2017

På gartneriet igjen



Har vært en tur på gartneriet igjen
for å finne blomster til mine balkongkasser
sammen med yngstejenta

I fjor plantet jeg rosa Surfina i alle balkongkassene
Men det var så utrolig mye arbeid å holde dem ved like
Måtte plukke av hundrevis av blomster daglig

Så i år ønsket jeg noe mer lettstelt
Fikk tips om Geranium (Pelargonium?)
så da forsøker vi det...


Plantet også rosa Georginer i en balkongkasse 
under spisestuevinduet 
De tåler jo IKKE å stå kaldt så håper nå
at sommeren kommer for fullt

Ellers har jeg pyntet litt her hjemme i dag
og forberedt til morgendagen
Har t.o.m vasket alle vinduene. Hurra!

#husmorpoeng



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...