tirsdag 9. mars 2010



Ja, det var herlig med den lørdagen
Men den følelsen varte ikke lenge
...
Omgangssyken tok meg også
Og jeg er endelig oppe fra sengen igjen

Jeg skulle gjerne tilbringt en dag til der
men inatt ble det mannen sin tur
Så da måtte jeg pent bare stå opp idag
og sende barna på skolen

Det var skikkelig tøft
Jeg er helt tom
Men det gikk da på et vis

Kjørte (!) til skolen og svingte
innom butikken på vei hjem (!)
En butikk der jeg aldri handler
Ville ikke treffe kjentfolk i dag
Usminket og uflidd og syk!
Og egentlig i fare for å spy anytime
Men vi må ha cola (zero!)!

Kom meg nesten til kassen
da jeg hørte en velkjent stemme
Åh nei tenkte jeg...
Bråsnudde og gikk en annen vei
Heldigvis traff vedkommende noen
andre kjente og jeg klarte å lure meg forbi

Ikke akkurat i noe sosialt skravlemodus idag
og jeg følte at jeg egentlig burde
gått med en plakat på meg:
Vik unna, her går omgangssyken
For egentlig burde jeg ikke vært ute i det hele tatt!

Vel hjemme
Får jeg lagt ned Lilleprinsen
som er den eneste som ikke har vært syk enda
Berger han tro? Jeg håper da inderlig det!

Nipper i Cola Zero og
spiser bittelitt potetgull med salt 
Og håper at morgendagen blir bedre...


5 kommentarer:

  1. Huffda. Omgangssyken er virkelig pyton! Håper du blir bedre. Zero hjelper alltid. :)

    SvarSlett
  2. Hei,
    og stakkars
    deg!!!!

    Håper blir bedre
    utover dagen!!

    Lykke er å
    være frisk!!!

    Takk for gode ord
    underveis!!!!

    Mvh HC

    SvarSlett
  3. Trøsten er at ALT GÅR OVER!!! Heeeeeldigvis.... du har snart glemt det!!

    Goood bedring til deg og mannen...

    Klem

    SvarSlett
  4. Det er nesten ingenting som er verre enn omgangssyke!! God bedring!!!! Håper dere alle snart er i god form!!!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...