mandag 18. januar 2010


 

Etter besøket på branntomta i går
kjørte vi opp til et skogholt
og gikk innover i skogen
sammen med barna
Der vi hadde tilbrakt så mange dager
i mine barneår
både med og uten ski på bena
Der hadde vi plukket blomster
Der hadde vi plukket blåbær
Vi hadde gått på ski
Lekt oss i trollskogen
Jeg hadde tatt med meg
lillebroren min på vår første piknik
med te (!) og mat i kurven
en varm sommerdag (!) 
Og sølt kokvarm te på låret mitt
og jeg skrek så høyt
at mamma hørte det helt hjemmefra!




Etterpå kjørte vi hjem til mine foreldre
fikk i oss litt varm drikke
og ble sittende å se på
bilder fra barndommen min


En fin avslutning på dagen altså!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...