onsdag 18. januar 2012

Engler i LA



Engler i LA 
av Marian Keyes

I motsetning til sine søstre Rachel (Rachels ferie) og 
Claire (Vannmelonen) har Maggie Walsh alltid vært rolig og fornuftig 
Helt til hun forlater ektemannen og drar til Hollywood
I LA bor Maggie hos sin beste venn, Emily
og hun begynner å gjøre ting hun aldri har gjort før
Etter hvert oppdager Maggie hva hun vil i livet
og hvorfor hun forlot ektemannen


Den tredje boken jeg leser av Keyes
Man vet hva man får og hun svikter ikke
Lettlest bok med masse masse humor
Ja, jeg lo til jeg gråt noen ganger.. hehe..

Just what I needed! 



6 kommentarer:

  1. Hores ut som perfekt ferielektyre!

    SvarSlett
  2. Høres ut som en god bok når man bare vil slappe av og ha litt feel good....

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig, disse bøkene hennes er lettleste og herlige, morsom underholdning :)

      Likte veldig godt vannmelonen, men denne har jeg ikke fått med meg, takk for tips ;)

      Ciao

      Slett
  3. Høres ut som en fin bok..)) aldri lest noen av hennes..))takk for tips..))

    hehe..ung og nyforelsket er kanskje å ta i...men ung kan vi jo godt si..tjhii

    SvarSlett
  4. Har aldri lest noe av Keyes...men holder på med Utvandrerne av Vilhelm Moberg akkurat nå. Synes det liksom er et verk man "bør" ha fått lest. Kan anbefale det varmt hvis du ikke alt har lest det selv.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...