torsdag 3. mai 2012

Verdens enkleste middag?





Det er mye godt man kan lage med  
k y l l i n g f i l e t

Fileten kan jo brukes i alt fra i salat, wok, på brødskiva
 i gryter og supper, til nachos, på pizza osv 


Jeg liker stekeskorpe på kyllingfileten
så etter at den er krydret steker jeg den
 i panna før den går i ovnen

200 grader i ca 20 min

Vi lager alltid verdens beste saus til, men
i dag hadde jeg en boks fløte som utgår på dato
så jeg helte liksågodt den over filetene sammen med soyasaus

Tilsatte også stekt (fersk) sjampingjong
(som jeg blandet med masse hvitløk, når den var ferdig stekt)
+ tynne skiver av rødløk og paprika

Serveres med ris og grønnsaker

Grønnsakene slenger jeg i en ildfast form
De godgjør seg i ovnen i 20 min sammen med kyllingen


Enkelt, raskt og godt!

Yummi!



3 kommentarer:

  1. Fristerinnen på gang igjen..)) hehe

    dette så godt ut..og som du sier, kan brukes til alt..))

    kos deg..Klem

    SvarSlett
  2. Kyllingfilet er godt og uendelige variasjoner gjør det så kjærkomment og enkelt å lage. Jeg elsker wok med kylling :) da koser jeg meg når jeg lager det!!!

    SvarSlett
  3. Takk for enkel og godt forklart oppskrift på kylling.
    Veldig glad i kjappe, lette middager ;)

    Ny fredag - god helg !!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...