søndag 9. juli 2017

Oreo Milkshake



Det er sjelden vi lager milkshake her i huset
så gleden var stor når jeg nå endelig laget
Oreo Milkshake

Vaniljeis
Melk
Oreokjeks

Jeg brukte glutenfrie og vanlige kjeks
Og laget de glutenfrie først


Is, melk og kjeksen til slutt...

Jeg liker at milkshaken skal være lys
Så når jeg tilsetter ønsket antall kjeks
kjører jeg blenderen i bare noen få sekunder
Ellers blir det bare grums, og lite delikat

På 5 barn gikk det 2 liter vaniljeis!


Setter du glassene kaldt en stund får du sprutet litt
sjokoladesaus på innsiden av glassene uten at det renner til bunns 

Skulle pynte med krem og kjeks på toppen
Men kremen på sprayboksen jeg kjøpte (i Sverige) var rennende
Kanskje den ikke tålte reisen over grensen...

 Men milkshaken var god også uten krem
Sikkert bedre... 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...