lørdag 9. september 2017

Smågodt



På lørdager er det lov å spise snop her i huset
Jeg kjøper meg ofte smågodt 
og er glad i alt som er søtt, salt og surt...

Smaken har liksom aldri forandret seg siden jeg var jentungen
og det håper jeg ikke at den gjør heller! 

Når mannen er med på butikken, og jeg står der å fyller posen
spør jeg han alltid om han har lyst på noe
Om det er noe spesielt han vil at jeg skal kjøpe med?

Men, nei det er det aldri. Han skal absolutt ikke ha noe smågodt 
Det er nesten så jeg hører et æsj...og et gud forby!

Men når middagen er fortært og lørdagskvelden ligger foran oss
og jeg er klar for å fylle skålen med smågodt 
viser det seg alltid at noen har forsynt seg kraftig av posen

Og hvem er det?
Jo, det er mannen. Han som aldri skal ha noe
Han har da snavlet helt siden vi kom hjem!

Og det er like gøy hver gang...
....for han klarer ikke å holde seg unna 

Derfor kjøper jeg alltid med litt ekstra...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...