torsdag 17. september 2015

God morgen!


Den forkjølelsen jeg snakket om under valgvaken
ville absolutt ikke slippe taket, og det virker ikke
som den har tenkt å gjort det med det første heller

Jeg er litt dårlig på å være syk, og når mannen er borte
kan jeg ikke ta meg tid til det heller...
Og det straffer seg alltid!

Så nå som han har hatt tre dager fri ligger jeg til sengs
med feber, hoste og er sylteforkjøla...

Det er selvfølgelig på en slik dag PostNord kommer på
døra med pakken du har ventet på i ukesvis
Akkurat da mannen er ute et ærend...

Advarte han på tlf om at jeg var syk så det ble en kjapp avlavering i døra
av mine nye Bernadotte vinglass fra Villeroy & Boch
Å jeg regner da egentlig med at han har sett verre ting enn en syk småbarnsmor

Vel, tilbake i sengen...
Julefilm på laptopen og en kopp kaffe på nattbordet
Jeg skal nok klare å holde ut en dag til :S


2 kommentarer:

  1. Goood bedring, håper virkelig du er bedre idag og kan nyte en fin helg !
    MEN, søte deg - jeg vil jo se de nye vinglassene dine?
    Ble jo så nysgjerrig at jeg vurderer å google de ;)))

    GOD HELG

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Helen ♥
      Skal se om jeg får tatt et bilde av Bernadotte ;)

      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...