fredag 17. februar 2012

Sjokoladekjeks og vinterferie



Guttenes klasse har fått så mange stjernemerker
(de får stjernemerker når lærerne skryter av dem)
så i dag hadde de stjernetime (1,5 t)
Med film og godsaker (ikke brus og godteri)
som ble satt på langbord


Jeg bakte sjokoladekjeks!
En favoritt her i huset =)


Oppskriften finner du her!



Minstemann har fått feber
Så natten ble svært så lang......

Det var karneval i barnehagen  i dag så det var
ekstra trist at han gikk glipp av det
Men da hjelper det å trøste seg med en saftis eller tre!
Og mammas sjokoladekjeks!



Nå blir det tapas og 
fredagsunderholding på menyen!



God vinterferie og helg!


5 kommentarer:

  1. Sjokolade kjeks hørtes digg ut!!

    god helg til deg også ;)

    SvarSlett
  2. Heldige barn som har så flink mamma....... God helg til dere.

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så masse fline bilder og flott inspirasjon det var å finne hos deg!
    Jeg fant deg på Bloggtoppen og må selvfølgelig følge denne helige bloggen din:o)
    Jeg ble følger nr.111 :o)

    Heleneklem

    http://helenesblogadresseat.blogspot.com/

    SvarSlett
  4. Hei kjære deg!
    Nå ble jeg inspirert til å prøve dine lekre sjokoladekjekser. På vei ut for å handle ingrediensene jeg mangler, takk!:))
    Så flinke guttene har vært med stjernemerker, godt å se at kloke lærere påvirker i positiv forstand! Håper minstemann er frisk igjen, men enda godt man har en mamma som er så flink til å diske opp med godsaker når enn er syk. Fortsatt god bedring, og riktig god helg, alle sammen!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...